Subject: TMA-385 paat - ülevaatus
From: Pavel Tšernavski <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 11:10:27 +0300

Tere,

Soovime läbida ülevaatust kalapaadil alates 19.06.2025, reg. Nr TMA-385.

asukoht -  Jõekääru, Rannapungerja, 42208 Ida-Viru maakond

58°58'57.9"N 27°10'54.3"E

Andke palun teada millal oleks võimlaik teostada (kui on võimalik siis koos 
teistega, Kallaste kaaluri paadidega näiteks)

Kohale tuleb Aleksandr 56687531.

Best regards, Lugupidamisega, С уважением

Pavel Tšernavski

Logisticenter OÜ
CEO

m:   <tel:+372%2055634160> +372 55634160

w:   <https://logisticenter.ee/> logisticenter.ee

e:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/logisticentrum>

 <skype:live:.cid.523ea68967b5952c?chat>

 <https://www.instagram.com/logisticentrum>

Save paper. Don't print
You received this email because you signed up with our maillist or made a 
purchase from us.Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ja on mõeldud kasutamiseks ainult selle adressaadile. Kui 
antud sõnum ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, 
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla 
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest 
koheselt informatsiooni saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest. In 
forwarding activities the latest edition of General Conditions of the 
Estonian Logistics and Freight Forwarding Association will apply. The 
Quality Management System Standard ISO 9001:2008 is applicable to all our 
activities. The information in this communication may be confidential and is 
intended solely for the use of the addressee. If you are not the intended 
recipient you are hereby notified that any use, disclosure, copying, 
distribution or taking any other action in reliance on the contents of this 
information is strictly prohibited and may be unlawful. If you received this 
e-mail in error, please contact the sender and delete the material from your 
systems.